17 жовтня 2012 р.

Маркетинг сільського зеленого туризму




17 жовтня відбулося чергове  семінарське заняття по сільському зеленому туризму, за темою «Маркетинг сільського зеленого туризму».


Були розглянуті такі основні терміни як маркетинг та комплекс маркетингових комунікацій.
Учасники семінару отримали знання про основні елементи маркетингових комунікацій. Зокрема про іміджеву рекламу, друковану рекламну продукцію (буклети, брошури і т. і.), просування туристичного продукту за допомогою громадських організацій. Були розглянуті прямі продажі та реклама через мережу Інтернет,  а також альтернативні маркетингові ходи.
На заключення учасники ознайомились з маркетинговими інформаційними системами та джерелами внутрішньої та зовнішньої інформації в сільському зеленому туризмі, основними проблемами при проведенні маркетингових дій для сільського туризму.

Немає коментарів: