17 квітня 2014 р.

Севлюш - Виноградів

ВИНОГРАД – ЯК СИМВОЛ РАЙОНУ


Чи знаєте ви що…
Виноград одна з найбільш древніх культурних рослин а гроно не має собі рівних по красі, різноманітності форм. Користується славою цілющого, високопоживного продукту. Його ягоди містять значну кількість легкозасвоюваних цукрів, вітамінів, мінеральних солей (кальцію, заліза, фосфору) та може використовуватись в лікувальних цілях.

16 квітня 2014 р.

Відкриті екскурсії по м. Виноградів

Запрошуємо відвідати безкоштовні екскурсії:
«Відкриті екскурсії по м. Виноградів». 
Щонеділі о 13.00, збір біля фонтану до кінця травня. 
Починаючи з червня екскурсії відбуватимуться в першу неділю кожного наступного місяця. 
Перша екскурсія розпочнеться 4 травня.
За детальнішою інформацією звертатись за телефоном 0634153035 (Валентина)

Герой Пинтя: одна історія двох країн


Близькість кордонів між Україною та Румунією здавна сприяли налагодженню тісних культурних та духовних зв’язків двох народів. Пов’язує нас спільна історія, звичаї, традиції, навіть кухня та побут. А ще, регіони Сату-Маре та Виноградівщина мають одного героя – Пинтю Хороброго, народного месника, місцевого «Робіна Гуда». Знають та шанують його українці та румуни. Був він поборником від панського гніту, стояв на чолі опришківського загону, брав участь у повстанні куруців і за легендою, розбив Хустський замок.

Успіх проекту

Під час проведення ярмарку "Сучасна бібліотека: рухаємось вперед" (Київ, 24-25 вересня 2013 р.) відбувся конкурс Супербібліотекар. Команда, учасницею якої була провідний методист Виноградівської ЦРБ, керівник проекту "Туристичними стежками Виноградівщини", вийшла у фінал і виграла конкурс в номінації 
"Зелений туризм для креативних підприємців". 

14 квітня 2014 р.

ЧИ СТАНЕ ВЕЛИКА КОПАНЯ ТУРИСТИЧНОЮ МЕККОЮ?

Хто їхав коли-небудь дорогою Виноградів—Хуст, знає – біля знаменитого джерела в селі Копаня завжди повно автівок та відвідувачів. Аби набрати чудодійної води, до невеликого виноградівського села з’їжджаються люди з усього Закарпаття та й України. Велика Копаня знаменита своїми близнюками, адже на 3 тисячі місцевих мешканців їх народилося тут аж 56 пар! Кажуть, справа саме у джерелі, яке тече поблизу села. Тож усі, хто прагне стати батьками двійнят, їдуть до Копані – по воду.
Як допомагає слава невеликому виноградівському селу, цікавлюся у секретаря сільської ради Оксани Сергєєвої.

6 квітня 2014 р.

Сакуровий Виноградів

Виноградівці дочекалися цвітіння сакур. Ці гарні екзотичні дерева є в мікрорайоні Корятовича, перед поліклінікою, на подвір'ї місцевого держлісгоспу та в інших місцях. Проте найбільше їх у центральній частині міста у скверах та на самій площі Миру. Цвітуть недовго, тому поспішате насолодитися цією красою. 

3 квітня 2014 р.

Без візи за кордон

На 1 січня 2014 без віз українці можуть в'їжджати на територію 34 країн .
Візи для громадян України не вимагають 10 країн колишнього СРСР: Азербайджан , Білорусь , Вірменія , Грузія , Молдова , Росія , Узбекистан , Казахстан , Киргизстан , Таджикистан . В'їзд у всі країни колишнього СРСР , окрім Росії та Білорусі , здійснюється за закордонним паспортом .
Не потрібні візи в п'ять європейських країн: Боснію і Герцеговину та Сербію - при перебуванні до 30 днів , а також Албанію , Чорногорію і Македонію - при перебуванні до 90 днів . Слід зазначити , що остання скасувала візи для українців лише до 15 березня 2014 року.
Не вимагають віз від українців чотири країни Північної Америки : Антигуа , Барбуда , Гватемала , Нікарагуа і Сальвадор .

Відкриті екскурсії по Виноградівщині


Всіх бажаючих запрошуємо долучитись до акції «Відкриті екскурсії по Виноградівщині», та стати одним з екскурсоводів. Тематика на ваш вибір та бажання. Головна вимога любов історії та культури рідного краю.

За довідками звертатись за телефоном 0634153035 (Валентина)

Туристичний бренд України. Бренд-бук

Україна послідовно розвиває маркетингові комунікації в індустрії туризму, нещодавно представлено туристичний бренд України та бренд-бук.

За словами організаторів, Туристичний бренд України, можна вільно використовувати для виготовлення сувенірів, створювати туристичні продукти в концепції «і — і» та робити рекламу.
Організатори наголошують, єдина вимога — відповідність. Смисли, правила і графіка повинні відповідати прописаному в цьому керівництві. Так всі наші зусилля будуть злагодженими, і образ країни, створений нашими спільними зусиллями, буде таким як треба!  Наголошують автори концепції на сайті.
За посиланням можна скачати Туристичний бренд України та бренд-бук на 2-х мовах:

31 березня 2014 р.

30 українських фестивалів, про які не знає 98% українців


українські фестивалі

Україна цікава своєю різноманітністю. Природа дарує нам гірські хребти, річкові каньйони, моря, озера, степи і навіть пустелі. Клімат від континентального до субтропічного тішить помірними температурами, вітрами та опадами. Археологія може похвалитися знахідками, старішими за Єгипетські піраміди. Архітектура вражає кількістю замків, фортець, храмів різних релігійних течій, дерев'яними церквами, старовинними будівлями, кварталами та цілими площами міст. Недарма Список об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні (станом на 2013 рік) налічує 19 об'єктів.